Değişmeyen tek şey değişimdir

AİBÜ’nün ortağı olduğu GAMVET projesi başlıyor. T.C. Avrupa Birliği Bakanlığı, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı’nca kabul edilen 25 projeden biri olan ve Abant İzzet Baysal Üniversitesi’nin...

Değişmeyen tek şey değişimdir

AİBÜ’nün ortağı olduğu GAMVET projesi başlıyor.

T.C. Avrupa Birliği Bakanlığı, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı’nca kabul edilen 25 projeden biri olan ve Abant İzzet Baysal Üniversitesi’nin de ortağı olduğu Gamvet adlı “Oyun Metodolojilerinin Mesleki Eğitime Uyarlanması” Leonardo Da Vinci Yenilik Transferi projesi, düzenlenen bir toplantıyla tanıtıldı. İzzet Baysal Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi’nde düzenlenen toplantıya, AİBÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Resul Eryiğit, İl Milli Eğitim Müdürü Recep Alpdoğan, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Zekeriya Ünalan, İl Sağlık Müdürü Mahmut Arık ve İl Müftüsü Mehmet Şahin ile çeşitli okulların yöneticileri ve öğretmenleri katıldı. Toplantının açılışında projenin önemine dikkat çeken bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Zekeriya Ünalan’ın ardından AİBÜ öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Erol Karakırık, bir sunum gerçekleştirdi. Yrd. Doç. Dr. Karakırık, sunumunda, yeni teknolojilerin eğitimdeki ve bilgisayar kullanımındaki yeri hakkında bilgi verdi. Proje adına İspanyol ortak Daniel Weiss de projenin öneminden ve eğitimdeki yerinden söz ettiği sunumunda, oyun teknolojilerinin eğitimdeki rolüne dikkati çekti. Sunumların ardından, proje yürütücüleri Süleyman Yardımcı ve İlksen Oben Eruçar, Gamvet Leonardo Da Vinci Yenilik Transferi projesini tanıttılar. Buna göre, Bolu Milli Eğitim Müdürlüğü koordinatörlüğünde yürütülen ve AİBÜ Eğitim Fakültesi’nin ortağı olduğu Gamvet “Oyun Metodolojilerinin Mesleki Eğitime Uyarlanması” Leonardo Da Vinci Yenilik Transferi projesinin İspanya, İtalya, Bulgaristan ve Türkiye’den toplam 8 ortağı bulunuyor. İki yıl sürecek olan 237 bin avro bütçeye sahip projenin amacını, mesleki eğitim derslerini özellikle matematik ve dil öğrenimini bilişim teknolojilerini kullanarak daha eğlenceli hale getirebilmek için daha önce İspanya’da uygulanmış olan gamedeck projesinin özgün bir şekilde Türkiye’ye transfer edilmesi oluşturuyor. Bu kapsamda, mesleki eğitim kurumlarındaki eğitimin bilişim teknolojileri yardımıyla daha etkin ve eğlenceli hale getirilmesi planlanıyor.

  

 

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner128